18. maj 2009

Čas za čiščenje


Menda ni nič nenavadnega, če mora človek, zlasti če je ta človek ženskega spola, vsake toliko čas nameniti čiščenju podstrešja, saj se tiste žičke vse preveč zapletejo med sabo in začne prihajati do kratkih stikov.

Vem, kam moram it, da bi stvari pospravila v svoje škatlice, pa kaj ko ne morem tja. Dvomim, da se znam naučiti čiščenja podstrešja tam kjer pač sem. Glede na to, da sem točno tam, kjer vem da tega ne znam narediti.

Hudič pa je tudi, da še vedno nisem ziher v odgovor na vprašanje: "Ali kače da ali ne?" Upam, da je pravi odgovor DA.

5 komentarjev:

me pravi ...

In zakaj je nastopil dvom?

Kaja pravi ...

zaradi žičk... te mi niso preveč blizu.

Noli pravi ...

veš škatljice pa tudi ne ;), pa če se še tolk upiraš :P

Urška pravi ...

Valda Kače!!

Kaja pravi ...

Če drugega ne, sem se vsaj v pravi odgovor do konca prepričala...